6 ΝΕΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΨΟ ΚΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΑΝΤΡΑ
Το φθινόπωρο σε προκαλεί να εξερευνήσεις τον εαυτό σου και τις δυνατότητές σου, αφήνοντας να σε παρασύρει η μυρωδιά αρωμάτων που μόλις κυκλοφόρησαν στην αγορά.
Σίγουρα δεν περιμένεις από ένα άρωμα να σου πει ποιος είσαι και πώς θα ήθελες να ζεις τη ζωή σου. Αν το καλοσκεφτείς, όμως, ακόμα και το υγρό περιεχόμενο ενός μπουκαλιού, με τις νότες και την ιστορία που κρύβει μέσα του, μπορεί να σου δώσει ερεθίσματα και να φτιάξει εικόνες μέσα στις οποίες θα ήθελες να ζεις.
Αν κρίνω από τις συναρπαστικές αρωματικές αφίξεις του φθινοπώρου που παρουσιάζω παρακάτω, ξεκινάει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα σεζόν στον κόσμο των αρωμάτων.
Από τις νέες εκδοχές δημοφιλών αρωμάτων της Chanel και της Boss, μέχρι τους πειραματισμούς της Prada και τον φόρο τιμής της Penhaligon’s στην τέχνη της ραπτικής, το μόνο που έχεις να κάνεις εσύ είναι να επιλέξεις ποιο αποτύπωμα θέλεις να αφήνεις στην καθημερινότητά σου.
Bleu de Chanel L’Exclusif, Chanel
Η νέα εκδοχή του Bleu de Chanel είναι και η πιο μυστηριακή του: το L’Exclusif διατηρεί τις ξυλώδεις νότες που είναι χαρακτηριστικές αυτής της σειράς αρωμάτων, η οποία λανσαρίστηκε το 2010, αλλά τις τονίζει κάνοντας το αποτέλεσμα πιο σύνθετο. Το σανδαλόξυλο προσθέτει βάθος και ένταση, οι δερμάτινες, ρητινώδεις νότες του λάβδανου δίνουν έναν γοητευτικό χαρακτήρα, ενώ οι ξυλώδεις και κεχριμπαρένιες νότες φέρνουν αντίθεση και ζωντάνια – συνθέτοντας ένα έντονο και αξέχαστο αρωματικό αποτύπωμα. Αν θέλεις να βλέπεις τον εαυτό σου ως έναν άντρα με απεριόριστες δυνατότητες, που αντιμετωπίζει κάθε όριο και περιορισμό σαν μια πρόσκληση να τα υπερβεί, τότε αυτό το άρωμα είναι για σένα.
The Cut, Penhaligon’s
Μπορεί να ζούμε στην εποχή του fast fashion, αλλά ένα tailor-made κοστούμι ραμμένο από τους δεξιοτέχνες ράφτες που εδρεύουν στη λονδρέζικη οδό Savile Row θα είναι πάντα ένα διαχρονικό σύμβολο κομψότητας. Το The Cut, μια τολμηρή εκδοχή του κλασικού fougère, αποτελεί έναν φόρο τιμής στην απαράμιλλη τέχνη της παραδοσιακής ραπτικής, την οποία η βρετανική Penhaligon’s ατενίζει με ένα σύγχρονο βλέμμα. Φρέσκα στοιχεία μέντας, βασιλικού, κυπαρισσιού και ρητίνης έλατου, μαζί με νότες λεβάντας, φασκόμηλου και βετιβέρ, δημιουργούν ένα άρωμα κομψό, εκλεπτυσμένο και κοφτερό. Σαν τα αψεγάδιαστα κοστούμια της Savile Row και την κλασική τέχνη της χειροποίητης μόδας, που θα είναι πάντα σύγχρονη.
Bottled Beyond, Boss
Το Bottled πρωτοκυκλοφόρησε το 1998 και καθόρισε την αγορά ανδρικών αρωμάτων ως το πρώτο gourmand άρωμα. Στη νεότερη εκδοχή του, το Bottled Beyond ενώνει δύο διαφορετικές όψεις του ανδρικού αισθησιασμού: την ηλεκτρισμένη, πικάντικη, αφροδισιακή και φρέσκια ενέργεια του τζίντζερ με τη βαθιά, ζεστή και σαρκική διάσταση του δέρματος. Η υψηλότερη συγκέντρωση αρωματικών ουσιών, η τεχνολογία εκχύλισης του τζίντζερ και ένα πατενταρισμένο συστατικό από παράγωγα ζάχαρης παρατείνουν σημαντικά τη διάρκεια του αρώματος πάνω σου.
Τη νέα δυναμική ταυτότητα του αρώματος αλλά και την εικόνα που έχει για τους άντρες η Boss εκφράζουν οι τρεις νέοι ambassadors του brand, που ενσαρκώνουν την αξία της συλλογικότητας: ο υποψήφιος για Όσκαρ Bradley Cooper, ο δημοφιλής τραγουδοποιός Maluma και ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Vinicius Junior.
Sublime Leather, Ferragamo
H εποχή μετά το καλοκαίρι σε βρίσκει σε διάθεση να ακολουθήσεις νέες διαδρομές που θα σε οδηγήσουν σε άγνωστα μέρη. Μια τέτοια διαδρομή ανοίγει μπροστά σου αυτό το τολμηρό και εκλεπτυσμένο άρωμα, που απευθύνεται σε άντρες με αυτοπεποίθηση, οι οποίοι κυνηγούν τις φιλοδοξίες τους με προσήλωση. Έχει έναν χαρακτήρα κεχριμπαρένιου και ξυλώδους fougère, με πικάντικη ζεστασιά κανέλας, γήινο βάθος από ξύλο κέδρου και βοτανικό πλούτο από την νταβάνα, ένα ινδικό βότανο που αφήνει διαφορετικό αρωματικό ίχνος σε κάθε δέρμα.
Iconic for Men, Guess
Το Guess Iconic for Women βρήκε το ανδρικό ταίρι του! Είναι ένα ακαταμάχητο fougère που ενισχύει την ισχυρή, μαγνητική και ελεύθερη διάθεση του άντρα που το φορά. Μια πικάντικη εισαγωγή από πιπέρι σετσουάν, μαύρο πιπέρι και μανταρίνι τραβά αμέσως την προσοχή. Αρωματικές πράσινες νότες πλέκονται στην καρδιά με συναρπαστικό φασκόμηλο και γεράνι, προσδίδοντας μια φρεσκάδα, ενώ μια συναρπαστική ισορροπία από γήινο vetiver, ζεστό λάβδανο και νότες suede δημιουργεί μία βάση με μεγάλη διάρκεια. Το Guess Iconic for Men σε προσκαλεί να είσαι αυθόρμητος, να αναζητάς μια συναρπαστική περιπέτεια κάθε μέρα και να ζεις με πάθος την κάθε στιγμή – γνωρίσματα που ενσαρκώνει ο τενόρος και μοντέλο Matteo Bocelli, ο οποίος πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του αρώματος.
Paradigme Eau de Parfum, Prada
Με αυτό το άρωμα, η Prada αμφισβητεί τις παραδοσιακές αντιλήψεις, θέτοντας την ερώτηση: κι αν υπάρχει διαφορετικός τρόπος; Η απάντησή του οίκου είναι ότι υπάρχει σίγουρα ένας διαφορετικός τρόπος να δημιουργηθεί ένα άρωμα και εμείς να βιώσουμε την εμπειρία του. Ο Nicolas Bonneville, ένας από τους τρεις αρωματοποιούς που συνεργάστηκαν στη δημιουργία του Paradigme, εξηγεί: ««Η ανατροπή των συμβατικών κανόνων της σύνθεσης αρωμάτων επιτρέπει στο άρωμα να εξελίσσεται μοναδικά, αναδύοντας πρώτα τις νότες βάσης (κεχριμπαρένιες και ξυλώδεις) και αποκαλύπτοντας σταδιακά τις νότες καρδιάς (γεράνι) και κορυφής (περγαμόντο Καλαβρίας).
Αυτή η αντιστροφή δημιουργεί μια πραγματικά σαγηνευτική και απροσδόκητη εμπειρία». Τόσο το άρωμα όσο και η καμπάνια του, με πρωταγωνιστή τον Tom –Spider-Man– Holland και σκηνοθέτη τον Thomas Vinterberg, σε εμπνέουν να ανακαλύψεις τον αληθινό σου εαυτό, να αγκαλιάσεις νέες δυνατότητες και, τελικά, να βρεις το δικό σου αυθεντικό αφήγημα.