Unsplash Mathilde Langevin

SKINCARE FOR MEN: Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΠΕΡΝΑ ΣΕ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Η βιομηχανία περιποίησης εστιάζει στις ανάγκες της ανδρικής επιδερμίδας, ώστε να προσφέρει τα κατάλληλα προϊόντα skincare for men.

Κρατήστε την αναπνοή σας: Σύμφωνα με την Allied Market Research, μέσα στο 2022 οι άντρες θα ξοδέψουν 166 δισεκατομμύρια δολάρια για την προσωπική τους υγιεινή! Ένα μεγάλο μέρος από το ποσό αυτό θα πάει σε διαφόρων ειδών προϊόντα skincare, για τη φροντίδα της επιδερμίδας τους.

Πώς φτάσαμε να μιλάμε για τέτοια νούμερα, έπειτα από δεκαετίες που ακούγαμε ότι ένας άντρας δεν χρειαζόταν τίποτα περισσότερο από ένα αποσμητικό; Μεγάλο ρόλο έχουν παίξει τα social media, που έχουν απενοχοποιήσει εντελώς την καθημερινή χρήση προϊόντων περιποίησης και από άντρες. Και, βέβαια, έχουν συμβάλει σε όλο αυτό οι σύγχρονες τάσεις σχετικά με τον ορισμό της αρρενωπότητας και την ταυτότητα του φύλου. Στην εποχή μας, όλο και λιγότερο σκεφτόμαστε με όρους «άσπρο ή μαύρο». Και ο κλάδος skincare for men γνωρίζει άνθηση!

Άντρες, επιδερμίδα και skincare for men

Η τάση για το clean beauty, δηλαδή για προϊόντα απαλλαγμένα από «ύποπτες» ουσίες και επικίνδυνα συστατικά, είναι κάτι που αφορά τον συνειδητοποιημένο καταναλωτή. Αχνοφαίνεται επίσης ότι οι οικολογικές συσκευασίες και οι cruelty-free φόρμουλες θα είναι ένα από τα βασικά κριτήρια για την επιλογή κάποιου καλλυντικού.

Με βάση αυτές τις τάσεις δημιουργούνται νέα, niche brands για να ικανοποιήσουν τόσο τις πρακτικές ανάγκες περιποίησης της επιδερμίδας όσο και τις οικολογικές ευαισθησίες κάθε άντρα.

Στα πρώτα της βήματα, η Saint New York έχει δημιουργήσει ένα αποσμητικό αποκλειστικά με φυτικά συστατικά που καταπολεμούν την κακοσμία.

ανδρική περιποίηση
SAINT NEW YORK

Η Beau D. προτείνει ένα balm χειλιών με κινέζικα βότανα και θρεπτικά έλαια χωρίς γενετικά μεταλλαγμένους οργανισμούς. Για τον ιδρυτή της, η ομορφιά –ως πράξη καθημερινή, ως λέξη και ως έννοια– έχει πάψει από καιρό να απασχολεί μόνο τις γυναίκες.

3 επιλογές που ξεχωρίζουν

H εταιρεία The Grey, τα προϊόντα της οποίας φτάνουν στην Ελλάδα μέσω διαδικτυακής παραγγελίας, διευκολύνει την καθημερινότητά σου με την πολυχρηστική 3-σε-1 ενυδατική κρέμα ημέρας, νύχτας και ματιών! Στη σύνθεσή της θα βρεις την αποτελεσματική ρετινόλη, τη δημοφιλή βιταμίνη C και εκχύλισμα από λαχανίδα της θάλασσας. Η δράση της είναι ευεργετική στη μείωση της εμφάνισης των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων.

Αν σου αρέσει η περιπέτεια, τσέκαρε την εταιρεία Polaar. Στο βιογραφικό της κρύβεται μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία εξερευνήσεων στον αρκτικό κύκλο, πάνω στις οποίες βασίζονται οι φόρμουλες των προϊόντων της. Στην ανδρική σειρά ξεχωρίζουμε τη Hydraforce Cream, που δίνει άμεση λύση στο κουρασμένο και αφυδατωμένο δέρμα. Το εκχύλισμα μπλε αρκτικών φυκιών ενεργοποιεί την αναγέννηση των κυττάρων και σε κάνει να φαντάζεσαι ταξίδια με παγοθραυστικά στους παγετώνες.

Τέλος, την Disco την έφτιαξε ένας άντρας που είχε απογοητευτεί από την έλλειψη διαφάνειας στα συστατικά που χρησιμοποιούνται στις φόρμουλες και στις μη ορθές πρακτικές πολλών εταιρειών. Το Charcoal Face Cleanser Stick είναι ένας πρωτότυπος τρόπος καθαρισμού του προσώπου, με έλαιο καρύδας για ενυδάτωση, φυτικό οξύ για απολέπιση και άνθρακα για απομάκρυνση των ακαθαρσιών.

Φυσικά, υπάρχουν ακόμα πολλοί άντρες που παραμελούν την επιδερμίδα τους και στέκουν με δισταγμό απέναντι στα προϊόντα που δεν έχουν την αρρενωπή εμφάνιση και μυρωδιά των συνθέσεων που χρησιμοποιούσαν οι παππούδες τους. Αν ανήκεις σε εκείνους, μόλις πειστείς ότι είναι σημαντικό να αποκτήσεις μια ολοκληρωμένη ρουτίνα περιποίησης, θα καταλάβεις ότι τα αιθέρια έλαια, οι βιταμίνες και τα εκχυλίσματα φυτών είναι ευεργετικά για οποιονδήποτε διαθέτει δέρμα!

SLOW MONDAY NEWSLETTER

Θέλεις να αλλάξεις τη ζωή σου; Μπες στη λογική του NOW. SLOW. FLOW.
Κάθε Δευτέρα θα βρίσκεις στο inbox σου ό,τι αξίζει να ανακαλύψεις.