ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Μάθε πώς μπορείς να συμβάλεις κι εσύ στην κινητοποίηση των εταιρειών ομορφιάς για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού.

Κάθε 15 δευτερόλεπτα κάπου στον κόσμο μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού. Και σημαντικό είναι να το θυμόμαστε όχι μόνο κάθε Οκτώβριο, που έχει οριστεί ως μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, ούτε μόνο την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού στις 25 Οκτωβρίου.

Αυτό τον μήνα, ο κόσμος της ομορφιάς ρίχνεται στον κοινό σκοπό της ενημέρωσης, της πρόληψης και της θεραπείας του καρκίνου του μαστού. Εδώ και χρόνια, πολλά brands υποστηρίζουν αυτό τον σκοπό με ενημερωτικές καμπάνιες και προσφορά μέρους των εσόδων από ειδικά και συλλεκτικά προϊόντα σε οργανώσεις και ερευνητικά κέντρα που ασχολούνται με την ασθένεια.

Το μόνο δεδομένο που έχουμε είναι ότι η έγκαιρη διάγνωση και η πρόληψη είναι τα ισχυρότερα όπλα που διαθέτουμε εμείς οι γυναίκες. Αποκτώντας τα παρακάτω προϊόντα, θα ενισχύσεις κι εσύ όσες αγωνίζονται να αντιστρέψουν τα δυσοίωνα στατιστικά στοιχεία για τον καρκίνο του μαστού.

καρκίνος μαστού
iStock

Estée Lauder Pink Ribbon Bracelet

Έχουν περάσει περισσότερα από τριάντα χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder της εταιρείας Estée Lauder ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού δημιουργώντας το 1992 την εμβληματική ροζ κορδέλα. Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, εκείνη την εποχή η συζήτηση για την ασθένεια δεν γινόταν ανοιχτά.

Στην Ελλάδα, από το 2005 η Estée Lauder Hellas έχει μετατρέψει τη ροζ κορδέλα σε ροζ βραχιόλι, με τη βοήθεια του σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα. Τη σημασία της πρόληψης επικοινωνεί και φέτος η Ελένη Μενεγάκη, ενισχύοντας το μήνυμα της καμπάνιας.

Το συλλεκτικό ροζ βραχιόλι είναι κάθε χρόνο διαφορετικό: το φετινό έχει μια τρισδιάστατη κίνηση, ώστε να αγκαλιάζει απαλά το χέρι δημιουργώντας ένα «διπλό» βραχιόλι-κόσμημα. Διατίθεται μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων σε όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder, στο www.esteelauder.gr και σε ένα μεγάλο δίκτυο φαρμακείων.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του βραχιολιού χρηματοδοτούν το σπουδαίο έργο και τις ανθρωπιστικές δράσεις της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 5000 δωρεάν μαστογραφίες με τον κινητό «ροζ» μαστογράφο της Estée Lauder Hellas σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.

Συλλεκτική ενυδατική κρέμα Hand Relief Rosemary Mint, Aveda

Η Aveda έχει κυκλοφορήσει αυτήν τη συλλεκτική, vegan και cruelty-free κρέμα χεριών, που  παράγεται με 100% ανανεώσιμη ενέργεια στις κύριες εγκαταστάσεις της μάρκας. Η κρέμα ενυδατώνει και θρέφει τα ξηρά χέρια αφήνοντάς τα πιο μαλακά και απαλά, ενώ αναδίδει ένα αναζωογονητικό άρωμα από βιολογικά πιστοποιημένη μέντα και δεντρολίβανο.

Για τον μήνα της εκστρατείας κατά του καρκίνου του μαστού, η Aveda δωρίζει 10$ για κάθε αγορά του προϊόντος στο αμερικανικό μη κερδοσκοπικό Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού (BCRF). Στόχος της περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένης μάρκας είναι να συγκεντρώνει από τις πωλήσεις της συλλεκτικής κρέμας συνολικά 350.000$, που διοχετεύονται στην cruelty-free έρευνα που πραγματοποιεί το BCRF.

Οροί θρέψης για βλεφαρίδες και φρύδια, RevitaLash® Cosmetics

Η ιστορία της RevitaLash® Cosmetics ξεκίνησε το 2006, με ένα προϊόν που σχεδιάστηκε από τον οφθαλμίατρο Dr. Michael Brinkenhoff για να κάνει την 32χρονη αγαπημένη του σύζυγο Gayle να νιώσει καλύτερα όσο έδινε τη γενναία μάχη της με τον καρκίνο μαστού. Η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει τον κύκλο αγάπης και να στηρίζει περισσότερες γυναίκες που πάσχουν από την ασθένεια με το Pink Program.

Με κάθε πώληση των ορών θρέψης για βλεφαρίδες και φρύδια Advanced Eyelash Conditioner, Advanced Sensitive Eyelash Conditioner και RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner, θα δωρίζει για όλο τον Οκτώβριο 5€ στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» για την ενίσχυση του έργου του. Τα προϊόντα της RevitaLash© Cosmetics είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα ιατρεία, spa, κέντρα αισθητικής καθώς και online στο http://www.revitalash.gr.

Παράλληλα, η εταιρεία συμμετείχε την 1η Οκτωβρίου στο αθλητικό event Greece Race for the Cure, ενώ δεν σταματά ποτέ τον αγώνα για ευαισθητοποίηση και στήριξη: πιστή στη δέσμευσή της με σύνθημα Eternally Pink, υποστηρίζει αδιάκοπα πρωτοβουλίες για την επιμόρφωση, την έρευνα και την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού.

Αγκάλιασε και τις πρωτότυπες καμπάνιες

H ευαισθητοποιημένη σε θέματα καρκίνου La Roche-Posay έχει δημιουργήσει την πρωτότυπη ιστοσελίδα www.cancer-support.com για την ενημέρωση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ογκολογικών ασθενών. Αφιερώνοντας 15 λεπτά για να παρακολουθήσεις ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για (αυτο)φροντίδα ασθενών με καρκίνο, η μάρκα προσφέρει 1 ευρώ στον όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ μέχρι τη συγκέντρωση δέκα χιλιάδων ευρώ.

SLOW MONDAY NEWSLETTER

Θέλεις να αλλάξεις τη ζωή σου; Μπες στη λογική του NOW. SLOW. FLOW.
Κάθε Δευτέρα θα βρίσκεις στο inbox σου ό,τι αξίζει να ανακαλύψεις.